duminică, 3 februarie 2013

Calendarul miscarii personalului didactic 2013-2014

Pentru a va fi mai usor am afisat aici calendarul miscarii personalului didactic 2013-2014. Acesta nu este calendarul din metodologie ci este cel din ordinul 3104 din 30.01.2013, de modificare a metodologiei. Trebuie urmarit daca nu vor mai interveni si alte modificari.

Calendarul miscarii personalului didactic 2013-2014

Ordinul 3104 din 30.01.2013 de modificare si completare a metodologiei miscarii personalului didactic 2013-2014, o puteti vedea aici:
Ordinul 3104 din 30.01.2013 de modificare si completare a metodologiei miscarii personalului didactic 2013-2014


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

204 comentarii:

  1. In calendar nu este prevazut termenul pana la care trebuie depusa cererea pentru acordarea continuitatii in anul 2013-2014.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrie in metodologie la art.85 ca pana pe 15 martie, trebuie depuse cererile pentru continuitate.

      Ștergere
    2. Corectez raspunsul de mai sus. In ordinul de modificare al metodologiei, s-a modificat si calendarul. Cererile pentru continuitate vor fi depuse in perioada 15-17 aprilie 2013.

      Ștergere
    3. pentru dosarul de continuitate ce acte sunt necesare? Multumesc anticipat.

      Ștergere
    4. buna ziua.as vrea sa stiu si eu cand se fac inscrierile pentru suplinitor necalificat(educatoare)2013?
      si cand se dau examenele?
      multumesc

      Ștergere
    5. Momentan nu se stie nimic despre examenul pentru necalificati. Trebuie sa mai asteptam putin.

      Ștergere
    6. Buna seara!Va rog,imi puteti spune daca studentii promotiei 2014(licenta) se pot inscrie pentru examenul de titularizare?Va multumesc!

      Ștergere
    7. Da, studentii care termina in 2014 se pot inscrie fara probleme.

      Ștergere
  2. De ce nu se ia in considerera si nota obtinuta la examenul de titularizare/suplinire din anul 2012 daca cea din 2011 este valabila desi nu a fost prevazuta in legea 1/2011?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o foarte mare nedreptate! Am scris note bune chiar daca metodologia s-a schimbat cu 2 sapt.inainte de examen,fara sa fim instiintati din timp+subiectele au fost nationale si nu cele ˝facute˝ de colegi+am avut si camere domnule ministru,nu ca cei din 2008-2012!!!!

      Ștergere
    2. De ce este o mare nedreptate? S-a modificat art.253 si este valabil si pentru cei din 2012.

      Ștergere
    3. Buna ziua! eu am dat si-n 2009,2010,2011 si am avut si noi camere si subiecte natioanale...

      Ștergere
    4. Buna ziua! Cu respect va anunt, vorbesc din proprie experienta: camere au fost si inainte de 2012, la fel si subiectele ... prea trist totusi ca ne place sa ne victimizam cu orice ocazie aruncand pisica decedata in curtea altora.
      Unii dintre noi nu au norocul sa gaseasca un post titularizabil din prima si dam examenul in fiecare an pentru un post temporar, mda, dar mai bine hai sa plangem, ah ce trista e viata.

      Ștergere
  3. -De ce nu se iau in considerare pentru TITULARIZARE in 2013 si notele de peste 7,00 obtinute la examenul de titularizare/suplinire din 02 august 2012 - daca cele din 2011 sunt valabile- mai ales ca examenul din 2012 a fost cu mult mai greu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi raspunsul de mai sus. In curand cred ca vor fi luate in considerare si notele din 2012.

      Ștergere
    2. Abia astept ca notele sa fie recunoscute de catre Domnul Pricopie! O sa tin post cateva zile daca reusesc sa ma titularizez in sfarsit!

      Ștergere
  4. In ce perioada se depun dosarele pentru a putea participa la concurs? se mai face si ora de practica? in ce perioada? astept un raspuns , multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dosarele pentru examen se depun in perioada 8-17 mai 2013, iar probele practice/orale si inspectiie la clasa se desfasoara in perioada 27 nai - 28 iunie 2013.

      Ștergere
    2. as avea o intrebare...in cazul in care sunt inca studenta si imi dau licenta anul acesta....cum e posibil sa se dea examen de titularizare in iunie daca licenta se definitiveaza abia prin iulie? va multumesc

      Ștergere
    3. Examenul este pe 30 iulie si te poti inscrie daca esti in ultimul an la facultate.

      Ștergere
  5. Multumim pentru informatiile foarte utile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!In februarie 2013 s-au degrevat directoarele din functia de educatoare ,astfel eu am prins postla o gradinita...mi s-a facut contract de munca individual + dezia isj dar dupa aprox 3 saptamani s-a anulat totul..as vrea sa particip la concursul de titularizare anul acesta...la dosar ar trebui sa pun si copie deciziei si a contractului de munca? pana acum nu m-a lamurit nimeni.

      Ștergere
  6. Buna,
    Care este data de inscriere pentru titularizare 2013-2014?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde ne depunem dosarul pentru inscriere? Daca am dat anul trecut licenta, si inca nu ne-au eliberat diplomele, ci doar acele adeverinte, ma pot inscrie?

      Ștergere
    2. Dosarele se depun la centrele de concurs. Despre diplome nu stiu ce sa-ti spun.

      Ștergere
  7. Am terminat si eu facultatea de ed fizca si sport in anul 2011 si asi dorii ca anul aceste sa intru in sistem. Pana in ce data se pot depune cereri si ce fel de acte imi trebuiesc la dosar? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt valabile notele din 2010 pt continuitate? cand se depun cererile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu nota din 2010 nu poti solicita continuitate pentru anul scolar 2013-2014. Perioada de depunere a cererilor este 15-17 aprilie 2013.

      Ștergere
  9. Am participat la examenul de titularizare din 2010, am obtinut nota 6, ultimii doi ani scolari( 2011-2012, 2012-2013) i-am profesat in aceiasi unitate de invatamant si in anul scolar 2013-2014 postul ramane in continuare liber (pt. suplinire); Pot sa-mi depun cerere pentru continuitate in acest caz? Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am participat la examenul de titularizare din 2010, am obtinut nota 6, ultimii doi ani scolari ( 2011-2012 si 2012-2013) i-am profesat in aceiasi unitate de invatamant, iar in anul scolar 2013-2014, postul ramane in continuare liber ( pentru suplinire). Pot sa-mi depun cerere pentru continuitate in acest caz? Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu nota din 2010 nu poti solicita continuitate pentru anul scolar 2013-2014. Vezi articolul 85 din metodologie.

      Ștergere
    2. ,,aceeasi...''

      Ștergere
  11. Buna ziua
    Pentru consiliere psihopedagogica dosarul se va depune la CMBRAE sau la unitatea scolara unde este postul vacant?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,
    As dori sa stiu in ce categorie ma incadrez daca imi schimb domiciliul in alt judet?
    Care este procedeul de transfer in aceasta situatie si care este termenul de depunere a dosarului?
    Unde se depune dosarul de transfer in acest caz(in care judet:cel in care functionez acum sau cel in care ma voi muta)?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Lamuriti-ma si pe mine, va rog! Sunt titulara la rural din 2010 cu nota 9.20(posturi pe oras nu erau) si am intrat in 2011 in concediu de maternitate. Cum sa procedez si ce optiuni am pentru a ajunge pe un post in oras (Iasi). Detasare/transfer... care m-ar avantaja pe termen lung? sau trebuie sa dau titularizare din nou pentru un post in oras? eu am dat definitivatul in 2010.Astept un raspuns, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am participat la concurs in anul 2010 si am obtinut o nota peste 7, fiind suplinitor in anul scolar 2010-2011. Pe baza acelei note,am primit continuitate si in anii scolari 2011-2012, 2012-2013. Inteleg ca pt anul scolar 2013-2014 nu mai pot primi continuitate pe nota din 2010. Insa pot solicita ore pe baza notei din 2010 fara a ma prezenta la concurs? Daca da, in ce perioada se depune dosarul cu cererea si unde? Multumesc! Florin.

    RăspundețiȘtergere
  15. Lamuriti-ma si pe mine, va rog! Sunt titulara la rural din 2010 cu nota 9.20(posturi pe oras nu erau) si am intrat in 2011 in concediu de maternitate. Cum sa procedez si ce optiuni am pentru a ajunge pe un post in oras (Iasi). Detasare/transfer... care m-ar avantaja pe termen lung? sau trebuie sa dau titularizare din nou pentru un post in oras? eu am dat definitivatul in 2010.Astept un raspuns, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. dosarele pentru continuitate se depun la inspectorat de catre cadrele didactice sau scoala face demersul acesta? mie mi-a aprobat continuitatea pe 15 martie 2013 ...va fi valabil, caci am vazut mai nou ca s-a schimbat calendarul si nici eu, nici directorul nu stiam. Oana C.

    RăspundețiȘtergere
  17. Lamuriti-ma si pe mine, va rog! Sunt titulara la rural din 2010 cu nota 9.20(posturi pe oras nu erau) si am intrat in 2011 in concediu de maternitate. Cum sa procedez si ce optiuni am pentru a ajunge pe un post in oras (Iasi). Detasare/transfer... care m-ar avantaja pe termen lung? sau trebuie sa dau titularizare din nou pentru un post in oras? eu am dat definitivatul in 2010.Astept un raspuns, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua. Cu nota din 2010 se pot obtine ore fara a participa la concursul de titularizare din acest an si fara a avea continuitate? Daca da, in ce perioada se poate depune dosarul?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua.Inscrierile pentru examenul de suplinire au loc in acelasi interval de timp cu inscrierile pentru titularizare?Precizez ca este primul an in care vreau sa incerc si nu prea inteleg mare lucru.De asemenea as vrea sa stiu daca si suplinitorii vor avea inspectia speciala la clasa si daca da cand va avea loc.Pe mine ma intereseaza un post de educatoare.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. BUNA ZIUA.Poate ma puteti ajuta. Am o mare nelamurire, sunt in CCC. din iunie 2011 si nu inteleg daca si eu trebuie sa dau inspectia la clasa pt titularizare, in conditiile in care sunt totusi in concediu in acea perioada. Si daca da, poate fi data in unitatea scolara de unde am plecat in concediu?

    RăspundețiȘtergere
  21. Va rog scoateti ma din ceata, sunt in CCC din iunie 2011, anul acesta vreau sa particip la titularizare, suplinire. Si nu pricep unde imi depun dosarul si unde imi sustin acea proba la clasa? Se poate sustine si la unitaea scolara de unde am plecat in concediu? trbuie sa mi depun dosarul in aprilie sau in mai?

    RăspundețiȘtergere
  22. ma interesa perioada de depunere a dosarelor de titularizare si m-am informat.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna tuturor! Sunt absolventa a facult franc/ ital promotia 2009 si dupa atata timp , m-am hotarat sa intru in invatamnant.Posed doar diplomele de licenta ciclul I (3ani)atat pt fr/it cat si pe modulul psihopedagogic. Actualmente lucrez part-time, intrebarile mele sunt:
    1) tinand cont ca invatamantul obligatoriu este de 10cls, pot totusi sa ma titularizez cu actele pe care le am acum?
    2) tinand cont ca sunt angajata(eu intentionez sa renunt definitiv la job doar daca iau examenul) pot totusi sa particip? imi trebuie vreo adeverinta, ceva?
    3) eu am mai participat la titularizare in 2009, cand am obtinut o nota foarte mica, mai am totusi dreptul sa particip?

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua,

    daca nu am absolvit liceul sau facultatea de Pedagogie, pot aplica pentru un post de invatatoare? Am absolvit sociologie si psihologie si modul pedagogic nivel 1 si 2.

    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt invatatoare,dar nu am post .As dori sa stiu cum imi pot tine inspectia la clasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vei fi programata la o scoala din centrul in care te vei inscrie pentru examen.

      Ștergere
  26. Ajutor,nu mai inteleg nimic,vreau sa intru in sistem si am tot intrebat,cu specializarea facult. zootehnie,ce pot preda?Si inca ceva ...diploma de bac nu o mai am, am pierdut-o,mai am nevoie de ea daca am dipl. de licenta la dosar?Va rog sa ma luminati.Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi in centralizator ce poti preda cu facultatea de zootehnie. Nu ai nevoie de diploma de bac, la dosar anexezi copie dupa diploma de licenta.

      Ștergere
  27. buna.am si eu o intrebare,,,,inscrierile pt titularizare cand se fac?in aprile de pe 1-15?sau in mai ?ca nu mai inteleg nimic...eu termin anul acesta facultatea ,as putea deveni titulara daca obtin peste 7?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial inscrierile au fost in aprilie, dar a fost modificat calendarul si acum inscrierile se fac in perioada 8-17 mai 2013.
      Da, poti sa devii titulara daca iei peste 7 la examen. Diferenta fata de anii anteriori este ca acum chiar daca iei nota peste 7, ti se va face contract pe perioada determinata(suplinitor), dar cand vei lua si definitivatul, contractul se va modifica pe perioada nedeterminata(titular).

      Ștergere
  28. Buna ziua .Este un haos total nimeni nu mai intelege nimic , sindicatele spun ca proba orala sau inspectia la clasa nu se mai sustine am citit si aici ca se sustine va rog spunetim si mie cum este .Va rog mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil vor mai fi modificari, dar momentan este precizat ca inspectiile speciale la clasa au ramas si in acest an.

      Ștergere
  29. Buna ziua!

    Solicit si eu niste lamuriri. Eu am dat examenul de titularizare in 2012. Sunt profesor suplinitor, dar la liceul unde am baza directorul nu prea da continuitati. Am discutat si cu alti colegi care au fost inainte pe postul meu. In ce conditii nu se poate da continuitate? Cum as putea face si care sunt pasii pentru ca in 2013-2014 sa imi aleg in alta parte alta scoala fara sa mai trebuiasca sa dau examen?

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna!

    Este prima data cand ma voi inscrie pt acest concurs si sunt putin confuz in unele privinte. Referitor la probele orale sau inspectia la clasa, se aplica pt toata lumea, pt orice domeniu? Tin sa mentionez ca voi depune dosarul pt profesor de lb romana. De obicei unde se depun aceste dosare si unde se sustine examenul de titularizare?
    Va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inspectia speciala la clasa o va sustine toata lumea, indiferent de disciplina pentru care participa la concurs.
      Dosarele de inscriere vor fi depuse la centrele de examen. Din cate imi aduc aminte, pana pe 7 mai 2013 trebuie sa fie afisate centrele de examen.
      Vezi calendarul aici: Calendarul miscarii personalului didactic 2013-2014

      Ștergere
  31. buna,va rog spuneti-mi si mie de unde pot lua metodologia pentru examenul de anul acesta,am vazut cand se depun dosarele dar nu stiu cand are loc examenul,va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  32. de unde pot sa iau cerere de inscriere si fisa de inscriere pe 2013 si 2014 pentru educatoare la dosar cine ma poate ajuta ? va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cererea o gasesti aici: Cerere de inscriere la concurs - titularizare 2013
      Prin fisa de inscriere, te referi la fisa de evaluare a personalului didactic?

      Ștergere
  33. Buna ziua.Atunci pot sa fiu sigura ca nu se mai introduce anul acesta in examen literatura si gramatica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai... la cate schimbari se fac la noi pe ultima suta de metri, nu poti fi sigura de nimic.

      Ștergere
  34. buna ziua.Pot da examen de suplinire pentru educatoare?(am terminat Facultatea de Inginerie Tehnologica si modulul pedagogic in cadrul facultatii).Data depunerii dosarului este aceiasi cu cel de titular sau exista o alta data?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti da examen doar pentru necalificati. Trebuie sa astepti pana in toamna sa vezi ce posturi vor mai ramane libere. Abia apoi te poti inscrie pentru necalificati.

      Ștergere
  35. Buna ziua,

    daca nu am absolvit liceul sau facultatea de Pedagogie, pot aplica pentru un post de invatatoare? Am absolvit sociologie (4 ani) si psihologie (3 ani) nivel licenta, master fara dizertatie si modul pedagogic nivel 1 si 2.

    Daca bine am inteles din ce am citit, momentan ma pot inscrie pt un post de consilier scolar si in toamna pt un post de invatatoare-pt necalificati?

    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru invatatori nu poti sa te inscrii decat pentru necalificati. Cel mai bine te uiti in centralizator sa vezi ce poti preda profesor calificat.

      Ștergere
  36. Daca in anul scolar 2011-2012 calificativul a fost BINE,(din razbunarea directorului) se mai poate cere continuitate?
    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna ziua!
    Am si eu o nelamurire ! Vreau sa particip si eu la examenul de Titularizare/suplinire de anul acesya 2013.Inteleg ca s a schimbat perioada pt depunera dosarelor si anul acesta va fi intre 8 si 17 mai daca am retinut bn. si inteleg ca trebuie sa fac si o cere de inscriere in vederea sustiner examenului! Unde trebuie sa fac acesta cere , unde sa merg cu ea si unde se gasesc formularele acestea ??? Cererea se completeaza in momentul depunerii dosarului?De unde stiu eu la care centru de examen sa ma inscriu? Cine ma repartizeaza acolo? Va rogu n raspuns cat mai exact!!! Am citit tot ce se poate referitor la aceste probleme dar tot nu m am dumirit unde trebuie sa ma duc eu cu dosarul si unde completez cererea de inscriere pt sustinerea examenului ??
    Numai bn!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dosarul il duci tu la ce centru iti alegi, la ce scoala ai vrea sa fii

      Ștergere
    2. Cererea se va lua de la centrul de inscriere. Lista centrelor se posteaza pe internet la inceputul lui mai, pe siteurile inspectoratelor sau pe .edu Iti alegi centrul in functie de nr de licee incluse in centrul respectiv si de orele disponibile la ele (pe care le gaseste pe titularizare.edu.ro), de distanta fata de casa etc

      Ștergere
  38. Buna ziua!
    stie cineva care este perioada de inscriere la examenul de titularizare? am inteles ca data examenului este 30 iulie

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna ziua.

    Stie cineva unde as putea gasi centrele de concurs pentru examenul din iulie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu s-au publicat centrele. Cand vof fi publicate le voi afisa si eu.

      Ștergere
  40. Buna ziua! am o mare nelamurire si as dori sa ma ajutati: anul acesta termin facultatea de litere si as dori sa ma inscriu la examenul de titularizare. Inspectia speciala la clasa cum se va desfasura tinand cont ca eu sunt inca studenta si nu am clasa?

    RăspundețiȘtergere
  41. buna ziua. am gasit in calendar data de inscriere la examen 5-15 aprilie iar acum 8-17 mai 2013. care e data corecta . am sunat la inspectorat si mi-au zis sa ma uit ca e afisat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial a fost 5-15 aprilie, dar s-a modificat calendarul si acum este 8-17 mai 2013.

      Ștergere
  42. Buna, stie cineva actele necesare in dosarul de inscriere la titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  43. Pentru continuitate la suplinire pentru anul 2013-2014 in afara de cererea catre directorul unitatii de invatamant se mai depune vreun dosar undeva?

    RăspundețiȘtergere
  44. STIE CINEVA DACA SE MAI POATE INSCRIE CU ADEVERINTELE NEAVAND DIPLOMA PRECIZEZ CA AM TERMINAT SPIRU HARET PROMOTIA 2009 CEA CU PROBLEME SI NU AM INCA DIPLOMA CE POT FACE

    RăspundețiȘtergere
  45. As putea sa ma titularizez pe un post existent in unitatea cu pj daca in acest an scolar 2012 -2013 nu functionez pe acest post cipe altul in aceeasi unitate cu pj

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna. In anul 2012 am participat la titularizare si am obtinut nota 5, pot sa primesc continuitatea pe post, fara sa mai particip la examen???
    Mentionez ca potul meu nu este tituralizabil.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna ziua! Ati inteles unde se rezolva continuitatile anul acesta? Vor mai fi scoase posturile la titularizare sau va fi ca anul trecut, se va rezolva la nivel de scoala? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna!
    Pana la urma care e data de inscriere pentru concursul de titularizare pt un post in 2013-2014 ???

    Am mai multe linkuri in care se spune ca data este 5-15 aprilie:

    a) DIDACTIC.ro :
    http://www.didactic.ro/stiri/calendar-concurs-titularizare-2013

    b) EDU.ro:
    http://portal.edu.ro/index.php/articles/c133/

    c) Un articol din ziar:
    http://www.monitorulsv.ro/Local/2013-04-05/Profesorii-isi-pot-depune-cererile-pentru-inscrierea-la-concursul-de-titularizare-incepand-de-astazi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a) Acolo este afisat calendarul initial
      b) nu stiu de ce au preluat o stire din ziar fara sa o verifice(cred ca este ceva automat care preia stirile educationale)
      b) calendarul a fost modificat pe 30 ianuarie, dar cei de la ziar nu au aflat

      Perioada corecta de inscriere este 8-17 mai 2013, conform Modificare metodologie si calendar titularizare 2013

      Ștergere
    2. De ce nu se mliteaza pentru scoaterea inspectiei speciale??? E o prostie care nu evidentiaza nimic.
      Multumesc!

      Ștergere
    3. Cine sa militeze si cum? Multa lume si-a manifestat nemultumirea fata de aceasta inspectie, dar nimic mai mult.

      Ștergere
  49. Buna ziua am absolvit ex de licenta in 2009 la Fac de Psihologie si m-am hotarat sa profesez in invatamant anul acesta as vrea sa aflu exact dak pot participa la ex de titularizare avand in vedere k nu am facut in cursul fac modulul psihopedagogic urmeaza sa-l fac din toamna .Va multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  50. as dori sa aflu dak pot sa ma inscriu la ex de titularizare in conditiile in care am obtinut diploma de licenta Fac de Psihologie dar nu am facut modulul psihopedagogic in fac.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  51. Am absolvit facultatea de Matematica in 2008, nu am profesat in domeniu iar in acest an vreau sa sustin examenul de titularizare...nu stiu daca mai este valabil certificatul de absolvire pentru pregatirea personalului didactic ( am auzit ca are o valabilitate de 5 ani daca nu predai)










    RăspundețiȘtergere
  52. As avea o intrebare :stie cineva ca anul acesta c subiecte vom avea la invatatori? ca cele de anul trecut sau cum au fost pana atunci? va multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna ziua! imi poate spune cineva ce tip de subiecte vom avea anul acesta la invatatori? ca si anul trecut? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua!Unde se inregistreaza cererile de inscriere pentru examenul de titularizare?la unitatea scolara de care apartii sau la inspectoratul scolar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La centrul de concurs de care apartine postul pentru care doriti sa dati examen.

      Ștergere
  55. Buna ziua!

    Am obtinut nota 7 la concursul de titularizare din 2 august 2012! Voi putea obtine continuitate la aceeasi scoala? In caz ca nu, trebuie sa ma prezint la sedintele publice? in ce perioada?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  56. V-as ruga foarte mult sa ma lamuriti de ce daca examenul se numeste Titularizare/Suplinire, cei care au dat in toamna examen de suplinire,nu pot beneficia de continuitate sau cum se poate la ora actuala sa devii titular daca nota e peste 7 si cu definitivat????????? Mentionez ca si in aceasta privinta Legea educatie lasa loc la interpretari!
    Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  57. buna,sunt primul an la master in termin in februarie,si la modul niv 2,pot sa dau examen pentru un post la liceu?multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai facut facultatea in sistem Bologna nu poti decat atunci cand termini masterul si modulul 2.

      Ștergere
  58. buna ziua,am absolvit psihologia promotia 2011 si am facut si modulul psihopedagogic si as vrea sa va intreb daca nu am diploma de licenta si nici p cea de modul,ma mai pot inscrie pt un post in invatamant(desi am adeverinta de licenta)??perioada de inscriere este tot 8-17 mai 2013?? trebuie sa dau un examen si in functie de nota sunt repartizata la ce scoala vreau eu??de unde stiu la ce disciplina pot preda si la ce clase??programa de invatat se afiseaza pe siteul isj-ului si calendarul cu examene si date..am intrat si nu prea corespunde cu ce se vorbeste pe forumuri...sper sa-mi raspunda cineva..va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna seara, am o intrebare la posturile valabile numai un an este obligatoriu examenul de titularizare??? Eu am terminat anul trecut si nu am dat examenul de titularizare pt ca nu erau posturi, insa anul acesta este unul dar numai pt un an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trebuie sa dai examen. Pe un post de 1 an vei fi suplinitor si nu titular.

      Ștergere
  60. Buna seara! As avea si eu o intrebare daca se poate. Sunt absolventa 2012 si anul trecut nu am sustinut examenul de titularizare/suplinire. Eu as vrea sa va intreb daca imi depun dosarul intr-un judet si nu reusesc sa obtin nici un post pot incerca intr-un alt judet sau pot sa-mi depun dosarul in doua judete ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit raspunsul asta la o inrebare asemanatoare:
      Metodologia actuala, spre deosebire de cea din anul trecut, nu mai prevede posibilitatea obtinerii unui post de suplinitor in alt judet decat cel in care ai concurat. Avand in vedere faptul ca subiectul la disciplina de concurs este unic pe tara, pentru marirea sansei de reusita te inscrii la unul din centrele din judetul in care concurenta este mai mica fata de concurenta din alt judet.

      Ștergere
  61. Buna ziua! Am terminat in anul 2003 Fac. de Chimie Industriala din Bucuresti, detin un Certificat de Absolvire pentru Pregatirea Personalului Didactic; am lucrat in alte domenii dar anul acesta m-am hotarat sa intru in sistemul de invatamant. Am si eu mai multe intrebari de adresat: mai este valabil certificatul pe care il am? si care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez exact.
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  62. buna ziua, anul acesta vreau sa dau si eu la titularizare. am gasit mai multe calendare pentru admitere si sunt foarte dezorientata... cererea de inscriere nu se depun cu restul dosarului? care este perioada corecta pana la urma : 5-15aprilie sau 7-18 mai? va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  63. Eu nu am sustinut ex de titularizare,dar am dat ex in oct la scoala unde snut si acum suplinitor calificat.Intrebarea mea este :pot sa imi depun dosar de continitate?O sa dau si titularizarea anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  64. Am si eu o intrebare:nu am sustinut ex de titularizare dar am dat un ex in oct la scoala unde sunt si acum suplinitor calificat,pot sa imi depun dosar de continuitate?Mentionez ca anul acesta voi da titularizarea.

    RăspundețiȘtergere
  65. Am si eu o intrebare:nu am sustinut ex de titularizare doar ca in oct am dat un ex la sc unde sunt si acum suplinitor calificat,acum pot sa imi depun dosar de continuitate? mentionez ca anul acesta voi da titularizarea.

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna ziua! As dori sa stiu si eu daca pot sa ma inscriu la examenul de titularizare anul acesta,in conditiile in care am absolvit facultatea de istorie -geografie in anul 2006 si nu am lucrat in invatamant pana acum.Va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai terminat in 2006, inseamna ca ai facut facultatea de lunga durata. Asta inseamna ca poti.

      Ștergere
    2. Multumesc frumos pentru raspuns,as dori sa stiu daca examenele se dau doar din materie sau si din metodica predarii.Multumesc.

      Ștergere
  67. Am si eu o intrebare:cum se acorda continuitatea? postul pe care am continuitate se mai scoate la concurs? ce rost mai are continuitatea daca 'da'?

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  68. Anonim 18 aprilie 2013
    In cazul in care am nota peste 7 din anul 2008 si postul nu este viabil pe patru ani ce pot sa fac fiindca la mine in scoala nu sunt perspective, nota mi-opierd si sunt aproape de pensionare? Dosarele de continuitate unde se depun si la ce data?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  69. In cazul in care am nota peste 7 din anul 2008 si postul nu este viabil ce perspective am, deoarece imi pierd nota, si mai am cativa ani pana la pensie. Dosarele de continuitate unde si cand se depun sau raman in scoli?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa dai examen. Cu nota din 2008 nu poti lua continuitate.

      Ștergere
  70. Daca am obtinut in 2010 nota 7,40 la invatatori si am ocupat post de educatoare in 2012/2013,nu pot sa ma titularizez pe post?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteai cu art.253, dar tocmai s-a terminat perioada de depunere a dosarelor pentru titularizarea cu art. 253.

      Ștergere
    2. Degeaba a fost de-acord CA,privind titularizarea,(dosarul fiind depus la scoala in perioada stabilita),caci de la ISJ au spus ca disciplina de ex. trebuie sa corespunda cu postul ocupat.E adevarat asa ceva?Deci,nu am reusit sa ma titularizez.

      Ștergere
  71. Buna ziua nu va suparati am si eu o intrebare daca anul acesta se fac centre pe specialitate conform metodologiei inspectia se tine in centru sau doar depui dosarul acolo si sustii lectia la scoala unde iti doresti postul? Multumsc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru inspectie vei fi repartizat la o scoala din centrul respectiv. Se incearca repartizarea candidatilor la scolile unde doresc postul, dar daca nu e posibil, se face repartizarea la alta scoala.

      Ștergere
  72. Buna ziua!Am o nelamurire.Daca vreau sa ocup un post de suplinitor cu nota de anul trecut,cum procedez?Cand se depune dosarul,ce trebuie sa contina si unde il depun?Va multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna ziua! In ceea ce priveste art. 253. Daca spre exemplu, in anii scolari 2010-2011, 2011-2012 si 2012-2013 am functionat ca suplinitor necalificat(cu note peste 9 la examenele de suplinire) la aceeasi unitate de invatamant... este necesar sa dau examenul de titularizare 2013? tin sa precizez ca anul acesta imi dau licenta. Multumesc! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa dai examen. Art. 253 se refera doar la cadrele calificate.

      Ștergere
  74. Buna ziua!Am o nelamurire.Daca vreau sa ocup un post de suplinitor cu nota de anul trecut,cum procedez?Cand se depune dosarul,ce trebuie sa contina si unde il depun?Va multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  75. nu gasesc ... centrele de concurs....Unde imi depun dosarul pt titularizare?
    isjgl... nu e afisat nimic...ma ajutati si pe mine. Declaratia pe proprie raspundere trebuie legalizata sau nu? Ajutooor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt in curs de actualizare. Pana pe 7 mai vor fi afisate toate centrele.

      Ștergere
  76. Buna ziua! Intrebarea mea este daca vreau sa ocup un post de suplinitot cu nota din 2012 cum procedez??

    RăspundețiȘtergere
  77. intrebare : daca sunt student in anul 3 program de studii biologie din doocumentele
    1) Copii legalizate de pe actele de studii, foaia matricolă şi certificat profesional (ultimul pentru absolvenţii liceului pedagogic);
    1') Absolvenţii promoţiei 2013 vor prezenta copia legalizată a adeverinţei de la instituţia de învăţământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susţinut examenul de licenţă, media de absolvire a facultăţii/şcolii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii şi faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat şi promovat modulul pedagogic;
    2) Copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;
    3) Copii de pe certificatele de naştere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele);
    4) Copie de pe actul de titularizare în învăţământ (dacă este cazul);
    5) Decizia inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);
    6) Copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu domiciliul;
    7) Adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul);
    8) Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor;
    9) Avizul medical din care să rezulte ca sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ;
    10) Declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice şi nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;
    11) Numai pentru titulari: adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care să rezulte situaţia postului (structura pe ore şi discipline a catedrei, nivelul de învăţământ şi regimul de mediu) şi copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2007 – 31.08.2013 (dacă este cazul);

    pot anexa numai :adev cum ca am sustinut examenul de licenta ...dupa ceo sa o dau,copie leg a certificatului,copie leg dupa buletin,avizu medical si dec pe prop raspundere...bine inteles legalizate...restu ce cum ????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar actele de studii se legalizeaza, restul sunt copii normale.

      Ștergere
    2. "ceo" "restu ce cum"
      Sper ca nu o sa fii profesor de romana.

      Ștergere
  78. Buna ziua! Am si eu o nelamurire , am terminat o facultate de stiinte juridice si administrative cu specializare pe administratie publica , si nu am modulul pedagogic, puteti sa mi spuneti daca pot preda cultura civica? sau alte dispcipline se mai pot preda cu facultatea asta? pot sa ma inscriu la titularizare la cultura civica si sa fac modulul pe parcurs?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai facut facultatea de lunga durata, poti sa te inscrii fara modul. Trebuie sa te uiti in centralizator sa vezi ce poti preda.

      Ștergere
  79. Buna ziua!
    Unde pot gasi programa pt examenul de titularizare din acest an? Se va da ca anul trecut doar metodica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se va da ca anul trecut doar din metodica.
      Programele sunt afisate pe acest site. La ce disciplina cauti programa?

      Ștergere
  80. Buna ziua!

    am si eu o intrebare, declaratia pe propria raspundere este una tip, sau trebuie facuta de noi? am vazut ca s-a mai pus intrebarea daca trebuie legalizata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decralaria o scrii la inscriere si nu trebuie legalizata.

      Ștergere
  81. Am dat titularizare in 2 august 2012 pe educatori si am obtinut un post foarte departe de casa.Neputand face naveta am facut schimb de post pe invatatori, mai aproape de casa.
    Dupa doua luni de cursuri sa eliberat un post de educatori si am facut cerere la scoala de unde apartin si am trecut pe educatori. Pentru anul scolar 2013-2014 ce drepturi am asupra acestor posturi de educatori-invatatori, dat fiind faptul ca am luat nota 8,50 la titularizare in 2012?

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna
    M-ar interesa si pe mine programa pt examenul de titularizare 2013. Eventual daca mi-o poate trimite cineva sau un link, i-as multumi.
    Adresa de mail: utiuemil@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  83. buna
    M-ar interesa si pe mine programa pt examenul de titularizare 2013 la materia Lb. Si literatura romana. Eventual daca puteti sa mi-o trimiteti sau un link, v-as multumi frumos.
    ms

    RăspundețiȘtergere
  84. Buna ziua ! Am si eu o nelamurire. Mi-am depus cererea pentru continuitate ,mi-a fost abrobata , dar d-ul director mi-a spus, ca a venit ceva ordin de ,,undeva" si sunt obligata sa merg la examenul de titularizare anul acesta pentru ca ,continuitatile nu mai sunt valabile .Posturile care au continuitate se ,,scot" in sedinta publica iar daca cineva are nota mai mare ca a mea poate sa-mi ia postul chiar daca eu am continuitate pe acel post. Daca este tot cum a fost pana anul acesta eu nu m-as prezenta la examen ,daca nu ,,nu am de ales"" ma voi prezenta la concurs. Va rog frumos sa ma ajutati.( d-l director m-a anuntat pe data de 16.05.2013 )
    Va multumesc anticipat
    ADRIANA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nota cu care ai luat postul este peste 7, atunci nu poti pierde postul. Daca nota este sub 7, poti piede postul la repartizarile din august.

      Ștergere
  85. Buna ziua. Am o nelamurire. Am terminat facultatea de asistenta sociala, masteratul pe sociologie iar in iunie termin si modulul pedagogic. As vrea sa stiu care sunt materiile p care le pot reda si daca pot fi educatoare? Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  86. cand este perioada in care se depun dosarele penru detasare.sunt invatatoare in alt jud si vreau sa vin aproape de casa,am pierdut perioada de transfer

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare suplinitorii necalificati depun dosarele odata cu cei pentru titularizare? Vreau sa fac Facultatea si pana termin as vrea sa fiu deja in sistem!

      Ștergere
    2. Nu, pentru necalificati trebuie sa astepti pana ce se termina toate repartizarile pentru calificati.

      Ștergere
  87. Buna ziua! Cei necalificati cand isi pot depune dosarele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand se termina toate repartizarile pentru calificati. Momentan nu se stie data exacta.

      Ștergere
    2. va rog dati-mi un raspuns,pentru ca,nimeni nu ma lamureste

      Ștergere
    3. Dar nu inteleg ce anume vrei sa stii. Data cand se vor depune dosarele pentru necalificatii, NU se stie momentan.

      Ștergere
  88. am si eu cateva intrebari dk ma poate aj cineva...nu am participat la examenul de titularizare/suplinire2013 insa am inteles ca se mai poate in august??? in ce conditi in caziu in care se poate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai raman posturi neocupate, se mai sustine examen pentru necalificati. Dupa ce se termina cu repartizarile pentru calificati, trebuie sa urmaresti la inspectorat sa vezi daca au mai ramas posturi libere. Abia atunci vei vedea daca se mai da examen pentru necalificati.

      Ștergere
  89. Am o nelamurire,daca am obtinut acordul C.A.si am nota6,25,iar postul apare dupa 1 septembrie mai exsista posibilitatea sa-l pierd?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca postul nu este scos la concurs, ci apare dupa 1 septembrie, nu cred ca ai cum sa-l pierzi.

      Ștergere
  90. buna ziua!am participat la concursul din august 2012, am nota la titularizare de 6,70.am acordul C.A. privind continuitate pe post pt 2013/2014.in ce conditii imi pierd contunuitatea?va rog sa ma lamuriti si pe mn k nu mai inteleg nimic!multumwsc!

    RăspundețiȘtergere
  91. buna ziua!va rog sa-mi spuneti daca la depunerea dosarului pt.plata cu ora(pensionari).. au dreptul doar cadrele didactice care au fost titulare.Precizez ca sunt calificata ca educator pt. invatamant special, cu modul de pedagogie,si am definitivatul din 2002.Precizez ca am lucrat numai in invatamantul de masa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot participa si cei care nu au predat niciodata.

      Ștergere
  92. Am lucrat timp de 8 ani ca suplinitor, apoi am facut o pauza de cativa ani.In acel timp am facut o facultate de administratie publica.Acum as vrea sa ma intorc in invatamant.Ce ar trebui sa fac ca sa ma pot titulariza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa dai examenul de titularizare. Anul acesta a fost examenul. Urmareste cand apare metodologia si calendarul pentru 2014. Le voi afisa si eu pe site.

      Ștergere
  93. Buna ziua, va rog ,ce stiti despre continuitate?(dosar, repartitie).multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  94. buna ziua,

    va rog sa-mi spuneti daca anul acesta se mai da examenul pentru necalificati: invatatori sau educatori. In ce consta acest examen? este la fel ca examenul de titularizare?

    va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  95. Bună ziua, am o întrebare. Am participat la concursul de titularizare 2013, şi am nota peste 7. O colegă din 2011 la titularizare a obţinut nota 6,50, şi a cerut acordul C.A. privind continuitatea pe un post de educatoare pentru 2013-2014. Anul acesta a primit nota 6 la titularizare. Vă rog să mă lămuriţi, dacă eu cu nota peste 7 nu primesc post titularizabil, în ce condiţii a-ş putea primi postul acela de educatoare, n-am prioritate? Anul trecut cei cu continuitate au avut prioritate să primească postul. Am auzit, că anul acesta s-au modificat priorităţile.
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sigur, dar cred ca pe 14 poti sa iei postul respectiv.

      Ștergere
  96. Buna seara! Va rog sa-mi spuneti cand se depun dosarele pentru suplinire1

    RăspundețiȘtergere
  97. Buna seara! Va rog sa-mi spuneti cand se depun dosarele pentru suplinire! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu te uiti in calendarul afisat mai sus?

      Ștergere
  98. Buna seara, stiti cumva daca anul viitor va mai fi valabil art.253 ? Am luat 8.10 la examenul de titularizare din aug 2013 si nu stiu daca sa aleg un post de titular din lista sau sa merg pe postul pe care am fost si anul trecut (scos la concurs pe 1 an)si pe care as vrea sa ma titularizez in 2014, daca se mai poate cu art. 253. Daca aleg aceasta varianta, imi poate lua postul in 2014 un titular care sa se transfere pe el inainte sa beneficiez eu de art. 253? Va multumesc si va rog sa ma ajutati cu un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  99. Buna ziua, dupa acele sedinte publice de repartizare a posturilor mai trebuie ceva acte complectate sau cereri? Intreb deoarece eu mi-am am luat examenul de titularizare, dar in 15 august plec in germania pana pe 3 septembrie si nu stiu daca mai trebuie sa complectez ceva, sau contractul de munca cand se complecteaza? (imi este frica ca nu cunva sa imi pierd postul pentru care am optat necomplectandu-mi contractul de munca sau vreun alt document).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trebuie sa ai mare grija ca ar fi pacat sa pierzi postul.
      Nu mai stiu exact ce trebuie sa faci. Sa intrebi comisia cand iti primesti postul. Stiu ca trebuie sa te duci si la scoala... dar cel mai bine sa te interesezi pana vei primi un raspuns concret ce si cum se face.

      Ștergere
  100. Buna ziua, as avea o intrebare, daca nu reusesc sa obtin un post pentru invatatori deoarece am nota mica, in toamna pot sa obtin cu aceasta nota un post de educatoare daca mai raman libere?sau pot sa primesc post de suplinire in toamna daca mai apar posturi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai raman posturi neocupate, vor fi scoase la concurs de scolile respective, la plata cu ora(pentru necalificati).

      Ștergere
  101. Buna seara! As dori sa stiu in ce perioada se poate depune cererea de concediu fara plata pentru anul scolar 2013-2014?

    RăspundețiȘtergere
  102. Draga CrisC te rog daca vrei sa imi dai si mie subiectul la titularizare limba franceza 2013 rezolvat daca reusesti,iti multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  103. Draga CrisC te rog sa-mi dai si mie rezolvarea la titularizare franceza 2013,iti multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  104. Draga CrisC te rog sa-mi dai si mie rezolvarea subiectului la titularizare franceza din 2013 daca il ai,iti multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  105. Buna ziua! Daca am dat titularizarea si am obtinut nota peste 5 dar nu am gasit post, pentru repartitiile din 28-29 august 2013 , pentru alta disciplina trebuie sa depunem vro cerere? (avand in vedere ca dosarul il avem depus). Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  106. buna ziua,

    m-am inscris pt ex de totularizare 2013 si nu m-am prezentat. In caz ca se va sustine ex pt necalificati trebuie sa-mi scot dosarul cu acte de la centrul de inscriere si sa-l depun la scoala care va scoate postul? sau este nevoie de un alt dosar cu alte acte? Va rog sa-mi spuneti in ce consta dosarul pt necalificati?

    RăspundețiȘtergere
  107. daca ai dat si anul trecut examen si ai luat peste 5 te prezinti la repartitii pe 28-29 si iei post de suplinitor calificat...daca nu, am inteles ca se mai dau niste examene prin septembrie.e cam tot ce stiu,lamuririle ni le pot da doar inspectorii,cred.

    RăspundețiȘtergere
  108. Buna seara ! In prezent sunt studenta la litere,anul 3.As dori ca in vara sa sustin examenul de titularizare.Ma puteti ajuta,va rog,ceva ?Unde gasesc ceea ce am de invatat pentru titularizare (Limba si Literatura romana)??? va multumesc frumos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foloseste casuta de cautare aici pe site, sau aici: Examen titularizare si vei gasi cateva materiale.

      Ștergere
  109. Buna ziua,
    Am si eu o intrebare. Sunt studenta in anul I la Facultatea de Stiinte ale Educatiei si as vrea ca incepand cu anul viitor sa intru in sistemul de invatamant, ca invatatoare sau educatoare. Ce examen trebuie sa dau pentru a obtine un post? Mentionez ca mai am o facultate terminata, de limbi straine (engleza-franceza), dar nu vreau sa dau examen pe engleza sau franceza. Ce trebuie sa fac? Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana vei termina Facultatea de Stiinte ale Educatiei, vei putea preda ca invatatoare sau educatoare, doar la plata cu ora, ca necalificat. Deoarece cu diploma de la limbi straine, nu este bune pentru educatori-invatatori.

      Ștergere
  110. In ce perioada se depun dosarele de titularizare? Cum procedez cu inspectia la clasa atata timp cat de la data de 21 octombrie 2012 sunt in concediu crestere copil? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perioada de inscriere este 6-16 mai 2014, dar urmareste sa nu mai apara modificari in calendar.
      Dupa inscrieri vei fi programata la inspectie.

      Ștergere
  111. Buna Cris ,ce ne-am face fara tine,esti tare draguta,te rog ai putea sa ma lamuresti in aceasta chestiune eu sunt anul2 pedagogie primara prescolara in 2015 am licenta as putea sa ma inscriu la examenul de titularizare anul acesta ?Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate daca nu esti macar in an terminal, nu te poti inscrie.

      Ștergere
  112. Buna ziua, vreau sa ma inscriu la examenul pt titularizare, nu e cam tarziu sa ma pregatesc? Din ce trebuie sa ma pregatesc pt examen o sa imi spuna cineva? Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala