duminică, 22 februarie 2015

Calendarul miscarii personalului didactic 2015-2016

Pentru a va fi mai usor am afisat aici calendarul miscarii personalului didactic 2015-2016 (anexa 19 din metodologie). Trebuie urmarit daca nu vor interveni alte modificari ale metodologiei si ale calendarului.

Calendarul miscarii personalului didactic 2015-2016 (anexa 19 din metodologie)


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

25 de comentarii:

  1. de fapt care este calendarul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu inteleg intrebarea. Este un link mai sus de unde poti descarca si vizualiza calendarul.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Este intrebare sau afirmatie?
      Este un link la care se gaseste un fisier in format pdf, in care puteti vedea calendarul pentru examenul de titularizare 2015.

      Ștergere
  3. Buna-ziua .
    Este pentru prima data când particip la acest concurs de titularizare . Mi-ati putea spune ,va rog , care sunt disciplinele de concurs pentru invatatori si ce anume trebuie studiat ? Mulțumesc anticipat ! Sa aveți o primăvară frumoasa , călduroasă si plina de împliniri !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua.AM TERMINAT FACULTATEA DE PSIHOLOGIE IN URMA CU CINCI ANI,ANUL ACESTA VREAU SA INTRU IN INVATAMANT PE UN POST DE EDUCATOARE.IMI PUTETI SPUNE DACA SE POATE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti da examen pe un dost de educatoare doar daca ai facut specializarea PIPP.

      Ștergere
  5. Tot scriu aici comentarii si nu apar.D c???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, comentariile nu apar pentru ca trebuie sa le aprob. Asta pentru a nu intra oricine si sa scrie numai prostii :)

      Ștergere
  6. BBună seara ! As dori sa știu dacă fiind titulara la educatori ma pot transfera la invatatori fără a mai da examen iarăși. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara!

    Se poate cere continuitate cu nota din anul trecut pe un post suplinitor? Nu am definitivat si nici nu sunt inscrisa la examen.

    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. buna, pt postul de consilier scolar, ce anume trebuie studiat pt concurs?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua! Sunt absolventa a Facultatii de Litere in 2014, iar anul acesta vreau sa imi dau titularizarea la Limba Romana, si nu inteleg exact care este data pentru inscriere. Ma puteti ajuta? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara,
    va rog sa-mi spuneti care este perioada de depunere a cererilor pentru detasare la cerere prin concurs pentru ca nu reusesc sa-mi dau seama din acest calendar...va roooooooooooog!multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. 10) e) înregistrarea cererilor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor
    vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2015, la inspectoratele şcolare;
    Perioada: 11-19 mai 2015. Corect?

    RăspundețiȘtergere
  12. 10) e) înregistrarea cererilor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor
    vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2015, la inspectoratele şcolare;
    Perioada: 11-19 mai 2015. Corect?

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna! Am si eu o nelamurire si sper sa ma ajutati. Am terminat Facultatea de Litere (Romana-Engleza) si am si Modulul Psihopedagogic ambele nivele. Intrebarea mea este daca pot sustine examenul pentru invatatori si care este ordinea prioritatii in cazul in care un absolvent al PIPului are o nota mai mica decat a mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate poti preda ca invatator sa suplinitor, doar ca necalificat. Doar cei care au terminat psihologia, specializarea PIPP pot preda ca si calificati. In aceste conditii nu se mai pune vorba de prioritari.

      Ștergere
  14. Buna ziua! Imi puteti spune incepand cu ce data trebuie depus dosarul pentru participarea la concursul de titularizare (educatoare). Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e) înregistrarea cererilor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2015, la inspectoratele şcolare;
      Perioada: 11-19 mai 2015

      Ștergere
  15. Buna ziua!
    Va rog sa imi raspundeti la doua intrebari...:
    -daca vreau sa iau un post unde este un candidat propus pentru continuitate fara def cu nota/media cel putin 7, iar eu am def-ul si daca nu am nota mai mare decat nota candidatului (de ex: eu 8, iar candidatul 8,5), atunci raman fara post?
    -daca nu reusesc sa ma titularizez in sedinta din 27 iulie, cand e urmatoarea sedinta in care se pot lua posturi pe perioada determinata folosind nota de anul acesta (2015) ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonima de mai devreme, Claudia (intrebarile despre calendar tit. si post prop. pentru cont.)
    Daca am terminat facultatea si modulul I in 2010, am facut masterul, dar din lipsa de fonduri nu am facut si modulul II, daca ma inscriu in septembrie pot?

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna seara!Va scriu cu rugamintea de a ma sfatui cum pot reintra in invatamant, ca profesor de limba engleza. Am terminat Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, Univ. Bucuresti in 1998, am participat la examenul de titularizare organizat in acel an si am fost incadrata ca profesor titular la un liceu din Bucuresti. Am iesit din invatamant inainte de a sustine examenul de definitivat (am predat mai putin de un an scolar). Detin un masterat in metodica predarii limbii engleze. Ca sa pot reintra trebuie sa ma inscriu la examenul de titularizare sau definitivat? Va multumesc anticipat!
    Simona

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala