vineri, 7 martie 2014

Programa educatori - titularizare 2014

Au fost afisate programele valabile pentru examenul de titularizare 2014. Asa cum era scris si in centralizatorul aparut pentru examenul de titularizare 2014, programa pentru educatori este cea aprobata prin ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5620 din 2010. Acesta o puteti vedea mai jos:

Programa educatori - titularizare 2014


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

23 de comentarii:

  1. Buna. Nelamurirea mea, de cateva zile bune este: anul acesta se da sau nu din limba si literatura romana? Programa pentru anul in curs este aceeasi din 2010. In 2010 si 2011 s-a respectat (medotica, pedagogie si limba si literatura romana) dar in 2012 si 2013 s-a scos limba si literatura romana ca si subiect pentru examen, desi in programa apare. Intrebarea mea este, repet ideea, invat sau nu invat din limba si literatura romana? (nu e putin de invatat).
    Seara placuta tuturor si la multi ani de 8 Martie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu trebuie sa inveti dar nu se stie daca se schimba prograa modelulu de subiect pentru anul acesta e examenul de anul trecut,o zi buna!

      Ștergere
    2. Nu cred ca de acum se mai schimba ceva. Subiectele vor fi la fel ca anul trecut: dim metodica, dar care se vor dezvolta be baza subietelor din specialitate.

      Ștergere
  2. unde se gasesc modele rezolvate la educatori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit ceva subiecte rezolvate pentru metodica. Sunt subiecte in general nu date intr-un anumit an. Poate te ajuta sa inveti mai usor. Nestiind cum sa incarc un document aici iti trimit link-ul, sper sa nu fie probleme si sa mi se accepte comentariul http://www.didactic.ro/materiale-didactice/subiecte-rezolvate-titularizare-educatori

      Ștergere
    2. Multumesc Delia, am sa pun si eu documentul pe site.

      Ștergere
  3. vreau sa ma titularizez pe limba germana educatoare...stie cine din ce se da?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,am si eu o intrebare,am terminat Facultatea de Istorie,dubla specializare istorie-engleza,si as vrea sa ma titularizez ca educatoare,stie cineva ce acte trebuie depuse la dosarul de inscriere!? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! eu am terminar liceul pedagogic in 2001, cu dubla specializare, dar nu am profesat in invatamant. As fi interesata sa dau examen pt post anul urmator si am inceput sa caut programe si subiecte, dar am observat ca in 2012 si 2013 s-a scos limba si literatuta romana desi in programa apare. Oare va ramane asa si anul acesta si anul viitor? stiti undeva subiecte posibile pt anul acesta? Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu se stie cum va fi la anul. Trebuie sa mai asteptam.

      Ștergere
  6. Buna ziua! Cand se poate sustine examenul de titularizare pentru educatori?

    RăspundețiȘtergere
  7. Stie cineva daca anul acesta la educatori ramane si romana ? Multumesc..

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua! Activitatea didactica trebuie proiectata pentru predare-invatare sau consolidare? In subiectul de anul trecut nu este specificat nimic in legatura cu acest aspect. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună seara. Am şi eu nevoie de câteva informaţii. Am absolvit Facultatea de Sociologie şi Asistenţă socială în anul 2011, dar nu am urmat şi un modul pedagogic. Aş putea lucra în învăţământ fără acest modul? Dacă da, care sunt paşii pe care trebuie să-i urmez? Mulţumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara modul poti preda doar ca suplinitor necalificat. Urmareste in toamna ce posturi raman libere si care dintre acestea sunt scoase la concurs pentru necalificati.

      Ștergere
  10. Daca am terminat Facultatea de Litere ,romana-etnologie, imi pot depune dosarul pentru ocuparea unui post de Educator ? Ma incadrez?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara. Stie cineva sa-mi spuna ce subiecte pt titularizare la educatori a fost anul trecut? multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara. Stie sa-mi spuna careva ce subiecte au fost anul trecut pt titularizare la educatori? multumesc si o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna!am si eu o intrebare,daca ma poate ajuta cineva.am terminat liceul pedagogic in 2009.am profesat un an ca educatoare,apoi am renuntat nu am mai dat examen de titularizare .as vrea sa dau anul viitor .mai am vreo sansa sau imi trebuie ceva studii superioare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa sustii examenul de titularizare daca vrei sa mai predai.

      Ștergere
  14. Unde gasesc programa din 2014 ,an cand s-a dat doar din metodica.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala