sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Anexa 18 din metodologia miscarii personalului didactic 2014-2015

Aici am afisat modelele din anexa 18, din metodologia miscarii personalului didactic 2014-2015.

Model raport al comisiei de mobilitate a personalului didactic constituite la nivelul unitatii de invatamant, referitor la cadrele didactice care au solicitat transferul pentru restrangere de activitate/pretransferul consimtit intre unitati de invatamant pe un post didactic/catedra vacant(a)

Model de acord emis de directorul unitatii de invatamant privind transferul pentru restrangere de activitate/pretransferul consimtit intre unitatile de invatamant

Model de adresa de instiintare a inspectoratului scolar referitor la acordurile emise pentru transfer pentru restrangere de activitate/pretransfer prin consimtamant intre unitatile de invatamant


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

Un comentariu:

  1. buna ziua! am si eu o intrebare: sunt cadru didactic titular la doua scoli in mediul urban si la pretransferul consimtit intre unitati am vrut sa renunt la jumatate de catedra ce o am la o scoala si sa iau la pretransfer tot jumatate de catedra la alta scoala! am primit raspuns ca nu se poate si ca trebuie sa ranunt la toate cele 18 ore de la ambele scoli pt. a putea sa ma pretransfer! ma puteti lamurii in sensul acesta?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala