luni, 5 august 2013

Rezultate concurs titularizare 2013

Au fost afisate rezultatele pentru concursul de titularizare 2013. Acestea le puteti vedea pentru fiecare judetul in parte, de la link-ul urmator:

Rezultate concurs titularizare 2013


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

36 de comentarii:

  1. Buna ziua! Am participat anul acesta pentru prima oara la concursul de titularizare pentru educatoare si am obtinut o nota mai mare de 7.Stiu ca sedintele publice pentru titulari au loc pe 9 si pe 12 august.Intrebarea mea este in ce zi trebuie sa particip la aceasta sedinta..pe 9 sau pe 12? Si in ce consta?Completam o fisa cu mai multe locuri disponibile in urma careia vom fi repartizati pe un post?
    Multumesc anticipat! Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, te duci pe pe, daca ai peste 7 si la scris si la inspectie. Trebuie sa ai doar buletinul la tine. Comisia va striga in ordinea mediilor, iar cand va ajunge la tine, tu trebuie sa-ti alegi din posturile ramase.

      Ștergere
    2. Multumesc mult pentru raspuns! Am rezolvat, insa acum as vrea sa intru in concediu de studii? Ce pasi trebuie sa urmez?(pentru Bucuresti). Multumesc anticipat!

      Ștergere
    3. Imi cer scuze, eu abia acum am citit ce am scris in primul raspuns: "te duci pe pe" :(
      Referitor la concediul de studii, nu stiu ce trebuie sa faci.

      Ștergere
  2. Am si eu o curiozitate: daca am facut facultatea de Pedagogie a invatamantului primar si prescolar si vreau un post de suplinitor (nu am dat licenta anul acesta din motive personale) o sa fiu unul calificat sau necalificat? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA ZIUA, AM SI EU O INTREBARE. AM TERMINAT FACULTATEA DE PSIHOLOGIE SI AS VREA ANUL VIITOR SA PARTICIP LA EXAMENUL DE TITULARIZARE PT INVATAMANTUL SPECIAL. DACA NU AM LUCRAT NICIODATA IN INVATAMANT CUM OBTIN NOTA DE LA INSPECTIA LA CLASA? MODULUL PSIHOPEDAGOGIC ESTE OBLIGATORIU PT TITULARIZARE SAU IL POT FACE PE PARCURS? MULTUMESC MULT! ALINA-FOCSANI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce te vei inscrie pentru examenul de titularizare, vei fi repartizata la o scoala pentru a tine inspectia.
      Modulul psihopedagogic este obligatoriu.

      Ștergere
  4. As vrea sa ma lamuriti si pe mine cu un lucru! Pe 14 august este prezentarea pentru repartizarea pentru suplinitori. Care sunt pasii urmatori in cazul in care iau un post de suplinitor? Sunt necesare alte acte pentru inscrierea la scoala la care esti repartizat? si este nevoie si de cazier pana pe data de 1 septembrie?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu o intrebare. In cazul in care pe data de 14 august voi primi un post de suplinitor, care sunt datele si pasii urmatori? Sunt necesare alte acte pentru inscrierea la scoala la cere esti repartizat? Si este necesar cazierul pana pe data de 1 septembrie?

    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna CrisC, multumesc pt raspunsul tau atat de prompt. As vrea sa te mai intreb ceva. Cat dureaza de regula acel modul psihopedagogic si in ce consta mai exact? La momentul cand imi depun dosarul pt titularizare trebuie sa-l am terminat? Multumesc mult. Alina-Focsani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu acum cat dureaza, eu cand l-am facut in timpul facultatii, tinea un semestru fiecare modul. Acum cred ca e cate un an fiecare modul.
      Da, cand dai examenul trebuie sa ai terminat acest modul. Fara el nu poti da exaemn decat pentru necalificati.

      Ștergere
    2. Buna CrisC! am luat sub 5 la examenul de titularizare, este pentru prima data cand dau si nu stiu cum trebuie sa procedez. nu ma por duce acum pe 14 banuiesc. cand este a doua etapa pentru suplinitori?

      Ștergere
    3. buna crisc! am luat sub 5 la examenul de titularizare. banuiesc ca nu pot participa la concurs pe 14. cand e a doua etapa pentru suplinitori?multumesc anticipat

      Ștergere
    4. Buna CrisC! am luat sub 5 la examenul de titularizare, este pentru prima data cand dau si nu stiu cum trebuie sa procedez. nu ma por duce acum pe 14 banuiesc. cand este a doua etapa pentru suplinitori?

      Ștergere
    5. Nu te poti duce pe 14. Daca ai luat sub 5 nu poti participa la etapele de repartizare.

      Ștergere
  7. Multumesc mult Cris, o sa ma interesez unde pot face modulul psihopedagogic sa incep cat mai curand. Inspectia la clasa in ce consta? E vreo diferenta pt postul de prof. psihopedagog si prof. itinerant si de sprijin? Iti multumesc din suflet pt toate informatiile! Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, nu stiu care e diferenta intre cele doua posturi.
      Referitor la inspectia la clasa, vei tine o ora in locul profesorului titular, iar o comisie te va nota. Nota de la inspectie conteaza 25% din nota finala.

      Ștergere
  8. Multumesc din nou Cris, imi poti recomanda cam ce ar trebui sa citesc pt examenul de titularizare- psihopedagogie speciala (am inteles ca nu prea se schimba tematica de la an la an). Acum pare ca mai e foarte mult pana atunci, dar timpul trece asa de repede...
    Multumesc f.f. mult-Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa inveti ce este in programa, dar sa pui accentul pe partea de didactica.

      Ștergere
  9. Buna din nou Cris, pot sa te mai intreb cate ceva sau deja am intrecut masura? Ma interesa inspectia la clasa - poti opta pt o materie anume (matematica, romana, abilitati manuale...)sau ti se impune ceva anume? Poti folosi un proiect de lectie de pe net, banuiesc ca se face un proiect dupa care sustii lectia, nu stiu imi imaginez. Cat despre programa n-am gasit-o dar din comentariile citite de pe net am inteles ca se refera doar la metodologie sau gresesc? Multumesc inca o data. Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alina, nu e nici un deranj. Atat timp cat pot sa te ajut o voi face :)
      Inspectia la clasa o vei sustine la disciplina de examen. In functie de facultatea care ai facut-o, te uiti in centralizator si vezi la ce discipline poti preda.
      Poti folosi orice proiect crezi ca iti este de folos.

      Ștergere
  10. Cris, acum chiar am inteles. Eu am terminat facultatea de psihologie anul acesta, am luat examenul de licenta (as fi dat examen pt titularizare anul acesta dar nu am stiut ca trebuia depus dosarul in primavara).
    Am vazut ca psihologia este cuprinsa in centralizator, disciplina de examen pt titularizare este psihopedagogia speciala, cred ca pot opta pt post de prof. educator-invatator, prof. itinerant, prof. logoped.Doar posturi titularizabile sa fie si eu sa iau o nota mare.Din cate stiu eu un prof. de psihopedagogie speciala preda toate materiile fie la clasele 1-4, fie 5-8, e ca invatatoarea la invatamantul de masa. De aceea ma intrebam la ce materie de curs se sustine inspectia la clasa.
    Totusi tu ai sustinut doar o ora sau toata ziua de curs (3-4 ore)? - Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai facut facultatea de psihologie, poti fi si profesor de psihologie.
      Inspectia tine doar o ora.

      Ștergere
  11. Buna Cris,
    As fi interesata sa aflu daca un profesor de cultura civica, avand gradul II, se poate angaja ca profesor gradinita particulara, avand in vedere ca pentru functia de director gradinita se califica, potrivit legislatiei, doar cadrele cu minim grad II. Ceea ce nu stiu si nu reiese din lege este daca nu cumva trebuie ca acest grad II sa fie in specialitate, respectiv invatamant prescolari in speta data. Apreciez mult un rspuns din partea ta, Cris. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Stiu Cris ca as putea sa fiu prof. de psihologie, dar eu imi doresc sa lucrez cu copii cu C.E.S. Am facut si o formare pe terapii cognitiv-comportamentale in tulburari de spectru autist. Asta e ceea ce ma pasioneaza, de aceea imi doresc sa pot profesa in invatamantul special ca si prof. psihopedagog la clasele I-IV. Sper sa reusesc anul viitor. Nu stiu ce lucrezi tu exact insa iti doresc mult succes! Multumesc mult pentru raspunsuri, cred ca sigur te mai intreb ceva maine, acum nu prea imi trece nimic prin minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari. Eu momentan am abandonat de a lucra in invatamant, dar peste ani, poate voi reveni :)

      Ștergere
  13. Buna Cris, as vrea sa te mai intreb, exista vreo carte cu sinteze pt titularizare-psihopedagogie speciala. M-am uitat la bibliografie, cred ca e cam greu sa gasesc atatea carti. Multumesc mult-Alina

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua, CrisC. As dori sa te intreb ceva si eu. Am participat la concursul de titularizare anul acesta, am obtinut 8.50, am primit un post pe o perioada determinata (1 an). Anul viitor trebuie sa dau din nou examen de titularizare? Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  15. buna, va rog mult ajutatima si pe mine ca nimeni nu stie nu am fost la examenul de titularizare si vreau sa ma prezint an septembrie la suplinire,pentru anvatatori din ce carte pot anvata va multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  16. buna Cris,te ro ajutama din ce...sa ma pregatesc pt examenul de suplinire anvatatori din septembrie,te rog ce carte sau...
    ? ati multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala