marți, 16 iulie 2013

Materiale utile - didactica limbii si literaturii romane

Mai jos puteti vedea diverse materiale utile pentru didactica limbii si literaturii romane. Unele dintre ele le-am mai postat si mai demult, dar cred ca nu strica sa le mai afisez inca o data :)

Didactica limbii si literaturii romane I - Mariana Norel

Didactica limbii si literaturii romane II - Mariana Norel

Studii de didactica literaturii romane - Alina Pamfil

Comunicarea didactica

Structuri didactice deschise - Limba si literatura romana in gimnaziu - Alina Pamfil


Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale

9 comentarii:

  1. ne-ar fii de foarte mare ajutori documentele afisate, doar ca trebuie sa platim daca vrem sal vedem, sau sa-l descarcam....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce documente trebuie sa platesti pentru a le vedea? Eu le vad pe toate fara sa platesc nimic.

      Ștergere
  2. Cum putem copia documentele de mai sus? Eu am incercat, dar nu am reusit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Documentele de mai sus sunt puse pe site-ul www.scribd.com
      Daca vrei sa le descarci, trebuie sa-ti faci cont, iar cand dai download trebuie sa pui si tu un document pe site.
      Dar poti sa-ti salvezi link-urile, iar cand ai nevoie sa intri acolo.

      Ștergere
    2. Claudiu
      Degeaba ii pui un document, nu vrea sa-l uploadeze. Tu le poti vedea pentru ca el recunoaste ca sunt incarcate de tine.

      Ștergere
  3. nicieu nu pot sa le citesc fara sa platesc abonamentul acela....m am autentificat insa imi apar abonamentele...cum procedez?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, nu stiu despre ce abonamente vorbesti. Pentru a le putea citi trebuie doar sa intri pe link-ul respectiv. Pentri a le putea descarca in calculatorul personal trebuie sa pui si tu un document pe site.
      Poate am sa-mi fac timp sa le pun si pe alte site-uri pentru a putea fi descarcate.

      Ștergere
  4. Puteti incarca din nou link-urile? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru "Structuri didactice deschise - Limba si literatura romana in gimnaziu - Alina Pamfil" am avut alt link si am pus.
      Din pacate pentru "Curs - Didactica predarii limbii romane" si pentru "Gramatica uzuala a limbii romane" nu am avut.
      Aveam doar link-urile de pe scribd, dar au fost sterse documentele de acolo.
      Am sa incerc sa le caut si sa le pun din nou.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Fii la curent cu tot ce este nou pe acest site

Introdu adresa de email pentru a primi postarile direct pe mail:

Subiecte, variante si rezolvari pentru examene nationale: titularizare, definitivat, grade didactice, bacalaureat, evaluare nationala